راهنمای خرید فلش مموری
نوشته شده توسط : danial

شاید شما هم مانند برخی افراد هنگامی که برای خرید فلش مموری به بازار مراجعه می کنید اطلاعات کافی برای تشخیص فلش مموری مناسب نداشته باشید و با تبلیغات فروشندگان و تنوع این محصول در بازار در نهایت تصمیم گیری برایتان سخت هم بشود. ما در این پست میخواهیم در خصوص پرسرعت ترین فلش مموری و بهترین مارک فلش مموری اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

در ابندا به مقایسه سرعت فلش مموری ها می پردازیم :

همانطور که در مقدمه به آن اشاره کردیم ، می خواهیم به موضوع مقایسه سرعت فلش مموری ها بپردازیم. از آنجایی که فلش مموری یک ابزار پر کاربرد می باشد و به منظور انتقال اطلاعات با حجم های زیاد تهیه می شود سرعت انتقال اطلاعات نیز موضوع حائز اهمیت است.

فلش مموری های ارزان قیمت سرعت انتقال 1 مگابایت در ثانیه دارد ، فلش مموری های USB 2.0 با سرعت 480Mbps و فلش مموری USB 3.0 با سرعت 640Mbps هستند.

از طرفی دیگر هنگامی که قصد ضبط و ذخیره سازی فیلمی را به طور مثال از تلویزیون دارید سرعت ذخیره سازی خیلی مهم است چون در نتیجه کار تاثیر دارد و به کیفیت فیلم ذخیره شده کمک میکند.اگر سرعت مناسبی نداشته باشد در انتها یک فیلم که به صورت پی در پی قطع و وصل شده است را مشاهده خواهید کرد.دقت داشته باشید که PC یا لپ تاپ شما باید قدرت پشتیبانی از نوع فلشی که میخرید را داشته باشد

چنانچه در خصوص فلش خوب برای ماشین سوالاتی دارید به سایت هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/693/راهنمای-خرید-فلش-مموری.html

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: